Giv naturen videre
Vi har alle sammen minder om naturen fra forskellige faser i vores liv. Nogle finder glæde og mening ved at genkalder sig naturminder og dele dem med sine nære. Når man taler om naturminder, kan det måske åbne for tanker om liv og død. Eller værdier, relationer og mening. Man kan også skabe oplevelser sammen, der kan blive til gode minder i fremtiden.